Propršený Windsor

26. srpna 2018 v 23:36 | Katie |  Moje au-pair dobrodružství III
Ahoj!

Andulka už nám zítra jede domů... Néééé :(.

Takovéhle deštníky jsme dnes potkávaly na každém kroku - asi proto, že Windsor je plný suvenýr shopů, kde podobné bejkárny prodávají... A taky proto, že je Windsor plný ujetých turistů, co tyhle bejkárny kupují :D.

Dnešní den jsme začaly plné naděje, když jsme s deštníky v batozích vyrazily na vlakáč. Jistě pršet nebude, jistě se Norové pletou, jistě jejich předpověď počasí kecá. Jak jsou prázdniny dlouhé, tak tu skoro nekáplo, tak proč by mělo pršet zrovna teď? Ale holt prostě máme na tomto výletě velké štěstí - včera rekonstrukce Big Benu, dneska začalo kapat ještě před tím, než jsme vůbec nastoupily na vlak :D.

Když jsme přijely do Windsoru, tak pršelo a foukalo tak moc, že se skoro nedalo jít ven. Takže jsme na nádraží obešly pár obchůdků a doufaly, že brzy přestane pršet. Navštívily jsme mimo jiné i Lush, bohužel jsme ale odešly bez vzorků :(… No, škoda, že tam nepracuju :D…

Na oběd jsme vyrazily do McDonaldu. Sice jsme s sebou měly sendvič, ale ten jsme si nechaly na večeři. Původně jsme chtěly jít do KFC ochutnat tu jejich sezónní nabídku, ale po cestě tam jsme se 3x ztratily na jedné křižovatce a to jsme pomalu ani nevyrazily :D. A navíc KFC bylo skoro půl hodiny z centra.

Když se déšť trochu uklidnil, tak jsme vyrazily do Etonu, kde jsme se šly podívat na Eton College (studovali tam například Wills, Harry, Eddie Radmaine, takže jsme to nemohly vynechat :D…). Po cestě jsme šly kolem odbočky na Dorney Lake, kam Anča chtěla jít, ale neměly jsme na to čas (teda měly bychom, kdybychom nechtěly jít Long Walk). A já už jsem tam jednou byla a myslím si, že to nestojí za to, abychom to vyměnily. Jsou tam akorát olympijské kruhy, no :D… Já jsem se tam předtím dobře vykoupala, ale to se nesmí a stejně na to nebylo počasí. A hlavně by se muselo jít po silnici, což tu není zrovna nejbezpečnější. Ukážu Anče Dorney Lake na googlu :D.

Potom jsme šly kolem Windsor Castle na samotnou Long Walk, kde jsme se bály, že nás tam zamknou :D… Měly jsme na to teda dost času, ale tak nikdy nevíte, když tam jste skoro samy. Nezamkli! :) Došly jsme až ke koni, kde byly srnky, které jsem tam předtím, když jsem tam šla sama, neviděla (bylo tam tak moc lidí, že tam nebyly). Teď jich tam bylo asi 300 a ty nejbližší byly necelých 10 metrů od nás… Fakt hustý :D… To zní, jak kdybych nikdy neviděla srnky, ale chápete :D…
Cestou zpátky se mi začalo dost chtít čůrat, naštěstí je Lond Walk dlouhý a rovný, takže vidíte, jak daleko jsou ostatní chodci. Rozhlídla jsem se dopředu i dozadu a nadšeně Anče ohlásila, že jdu zasednout támhle za stromek, protože ten běžec, co nás právě předběhl, už je dostatečně daleko. Anča se na mě podívala, jako kdyby nevěděla, jestli si dělám srandu nebo to myslím vážně. Když zhodnotila situaci a dobrala se závěru, že to myslím vážně, povídá: "Vždyť v tom autě někdo sedí." Jen to dořekla, auto se proti nám rozjelo. Zatracený hlídač… Když ale popojel dál, stáhla jsem gatě (a Anča hned po mně, hehe). Sice jsme se bály, aby nás neatakovala nějaká srnka, ale žijeme.

U hradu jsme už měly poměrně hlad, byl čas na večeři. V přilehlém parku jsem ráda obědvala/večeřela na trávě, ale to po celém propršeném dni bohužel nepřipadalo v úvahu. Lavičky už ale poměrně uschly, tak jsme se posadily a vytáhly sendviče. Kolemjdoucí pán se na nás podíval a pak nechápavě povytáhl rukáv u levé ruky a dlouze se díval na své hodinky. Asi mu přišlo na oběd pozdě :D. K večeři Anča poprvé ochutnala Ribenu - myslím, že už jsem zmiňovala, ale pro jistotu: černorybízová šťáva, co se prodává už naředěná, připravená k pití.

Na nádraží se nám chtělo opět čůrat (teda hlavně mně). A protože jsem věděla, že další možnost bude až doma, protože záchody v Burnhamu na zastávce už budou zavřené, rozhodla jsem se dojít si už ve Windsoru. Bylo 19:56 a obě jsme byly přesvědčené, že vlak jede ve 20:08. Vlak jel ve 20:02. Bez nás… My jsme se na něj dívaly z nástupiště, neboť nám ujel přímo před nosem. Ale co, další jel ve 20:32. Aspoň jsme měly čas si krásně pokecat. Dnešní výlet do Windsoru hodnotím 4,5 hvězdičkami z 5 (0,5 chybějící hvězdičky je kvůli soustavnému dešti, který úplně ustal až v 18:06 nebo kolik to bylo :D…). Anča výlet hodnotí 5 deštníky z 5 :D. (Ačkoliv jsme jich dneska viděli spíše 500 než 5 :D.)

Tak se mějte krásně. Take care! :)

xxxooo K. & A.

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Který princ je hezčí?

William
Harry
George

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.